понедельник, 3 июня 2013 г.

Рефлексія до модуля 1

Ми обговорили цілі та мету тренінгу курсу Intel "Навчання для майбутнього";
Я сформулювала власні цілі та завдання щодо навчання на тренінгу;
Я ознайомилася з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником;
Я створила папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;
Я створила власну сторінку на вікі-сайті програми;
Я створила власний блог;
Я провела рефлексію власного навчання.

2 комментария:

  1. Які ж Ваші цілі навчання на тренінгу? Які конкретні завдання Ви перед собою поставили?

    ОтветитьУдалить
  2. Головна ціль тренінгу-впровадження проектної діяльності навчання та інформаційних технологій.
    Вдосконалити знання про метод проектів.Вдосконалити вміння користування комп"ютером.

    ОтветитьУдалить